Vill du vara med på Skypeträning hösten 2012?
Koppla upp dig på Skype på onsdagar eller torsdagar klockan 21:00. Kontakta Kristin – användarnamn ”Awzelia” eller Göran – användarnamn ”goran.hjertman” så hjälper de dig igång.
Du kan också kontakta de ansvariga på e-post:
- Kristin Åkerblom: [email protected]
- Göran Hjertman: [email protected]
- Johan Ascard: [email protected]
På skypeträningen får du chansen att öva på taltekniker och får prova på Speaking Circles.
Välkommen!
